Direktlänk till inlägg 15 juni 2008

Snart drar jeg....

Av Karamella - 15 juni 2008 11:09

...til Sverige:) Jeg skal være der, nesten hele dagen idag og kjøpe godteri!

Nam nam! Jeg gleder meg veldig!

 
 
Lilje

Lilje

15 juni 2008 18:40

Jeg blir også 11 år, men ikke för i desember.

Håper du har spist masse godis idag :-) Har du värt inne på bloggen min enda? Hilsen Lilje

http://www.liljebloggen.bloggagratis.se

 
kardemomme

kardemomme

16 juni 2008 13:15

Og mye godteri ble det..selv om mye forsvant da vi satt i den lange køen på vei hjem ;D Klem fra mamma..

http://husetvedbekken

 
Ingen bild

tante K

17 juni 2008 08:03

Så koselig å lese bloggen din, Karamella. Så fint at du er glad i å lese. Jeg kjenner igjen mange av bøkene fra jeg var på din alder. Jeg var også en ordentlig lesehest den gangen (og leser mye fremdeles)
Kattevideoen er bare herlig. Jeg har sett den før og ler like mye hver gang selv om det kanskje er litt synd på noen av kattene...
Og vet du hva, det var skikkelig gøy å se igjen teppet jeg sydde til deg da du ble født. Jeg ser du tar godt vare på det og det varmer et tantehjerte...
Lykke til videre med bloggen. Kanskje vi treffes i sommer?

 
Ingen bild

Persilja

17 juni 2008 10:38

Nå, vad blev det för gott godis??? Mina favoriter är ofta salta...

 
Karamella

Karamella

17 juni 2008 15:54

Lilje: Gjett om! Når vi skulle hjem, var det lang kø, derfor spiste jeg mye godteri!

http://lilleeple

 
Karamella

Karamella

17 juni 2008 15:56

Persilja: Det var kjempe mye godteri der!
Sverige er et godteri land!

http://lilleeple

 
Karamella

Karamella

17 juni 2008 16:00

Tante K: Jeg synes også kattevideo'en er morsom:) Iblant når jeg skal legge meg om kveldene, og My (katten min) ligger i dyna mi, så bruker jeg teppet som dyne:)
For jeg vil ikke flytte på My:)
Håper vi treffes i sommer!

http://lilleeple

 
Yvonne

Yvonne

18 juni 2008 07:53

Tycker om att kika in ibland för att titta på bilden du har på lilla MY.
Hoppas du lägger in fler, allteftersom hon växer. Vacker färg på denna lilla kattfröken!
Har själv 4 katter, den minsta är 1 år. Du kan nog läsa om dom på min blogg om du vill.

http://trissemojs.bloggagratis.se

 
Karamella

Karamella

18 juni 2008 18:50

Yvonne: Jeg skal legge inn flere bilder etter hvert:)

http://lilleeple

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Karamella - 10 augusti 2008 11:35

Nå har det vært veldig lenge siden jeg har fått tid til og skrive et innlegg, men nå sitter jeg her :) Jeg får besøk om ikke så lenge, så jeg rekker ikke og skrive så langt! :) Jeg rekker heller ikke og ordne med bilder, men det kommer senere :)   Tu...

Av Karamella - 19 juli 2008 23:25

Jeg er ikke en drillpike, men jeg liker og drille forde. Denne drillstaven kjøpte jeg i Blackpool, og dit skal jeg i morgen. Kansje jeg for kjøpt en til?   ...

Av Karamella - 19 juli 2008 23:19

...utenlandske penger! Jeg har ikke så mange men jeg har noen. F.eks pence, penny, dinar, euro, svenske kroner, danske kroner osv.... PS: Når jeg var på ferie i Danmark en gang og handlet mat i en butikk som heter Føtex, skulle vi hente vogner og da ...

Av Karamella - 19 juli 2008 23:17

Denn katten lagde jeg da jeg gikk i 2. klasse! Nå skal jeg begynne i 6. trinn, så det er en stund siden nå, Men jeg fikk bare laget hodet.   ...

Av Karamella - 19 juli 2008 22:13

 I morgen drar vi til Blackpool! Jeg gleder meg skikkelig!!! Bestemor er engelsk, og bor i England, så vi skal besøke henne. Det er lenge siden jeg har sett henne. Dette er blackpool...     ...og Blackpool tower:          Blackpool Tower er 158 mete...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards