Direktlänk till inlägg 12 juni 2008

Elise

Av Karamella - 12 juni 2008 16:40

Elise er den eldste katten min, men jeg har ikke hatt den lengst av alle kattene.

Elise er en katt som vi fikk fra dyrebeskyttelsen.

Stakkars Elise, hun hadde det visst ikke godt der henne bodde før.

Etter at du kom til dyrebeskyttelsen, var hun der i 1 år, fordi ingen ville ha henne. Men så kom jeg, mamma og pappa:)

Og vi ville ha henne:) Hun var veldig redd de første dagene, men etterhvert var hun ikke så redd.

Og hun må vel være den mest kosete katten i hele verden!

Hun skumper borti meg får og få kos:)

Og hun er SUPER glad i mat! Hun vil ha godbiter og ost nesten hele tiden.

På bilde ser dere at hun koser seg virkelig, når henne sover!

 
 
Ingen bild

Gry

12 juni 2008 17:28

Så söte katter du har! Kjempfine er de begge to. Så fint at dere kunde ta Elise med hjem til dere. Der har hun det nok godt ;-)

Hilsen Gry

 
Liljebloggen

Liljebloggen

12 juni 2008 18:00

Dina katter är så söta. Åh, jag skulle också vilja ha katter ;-) Jag har en hund som heter Charlie, han är en mellanpudel. Han är också jättesöt.

Hälsningar Lilje

http://www.liljebloggen.bloggagratis.se

 
Midnattsola

Midnattsola

13 juni 2008 00:51

Hei! Gratulerer med blogg! Så fin blogg du har! Jeg har en stedatter på 11 år. Da jeg så bloggen din, tenkte jeg at jeg skal spørre henne om hun har lyst til å lage blogg. Det er morsomt å skrive blogg, synes jeg,- det synes sikkert du også. Så søte katter du har! Stedatteren min er allergisk mot katter,- men hun elsker katter. Da jeg var på din alder likte jeg mange av de bøkene du leser nå; husker jeg pleide å lese Bobsey-barna, frk. Detektiv,- og så var jeg med i Penny-klubben, for jeg ønsket meg så en hest. Du får kose deg videre med bloggingen=)

http://tea-in-a-rockingchair.blogspot.com

 
Ingen bild

Persilja

13 juni 2008 10:27

Så sööööt! Jag vill ha katt också. Fast jag har världens goaste hund, men man kan ju ha både och! När han föddes så föddes det samtidigt fem kattunar så vår uppfödare hade 9 valpar och fem kattungar. Det var helmysigt att hälsa på där då!

 
Karamella

Karamella

13 juni 2008 14:40

Gry : Takk:)

http://lilleeple

 
Karamella

Karamella

13 juni 2008 14:42

Lilje : Takk! Å! Hunder er kjeeempe søte!

Hvor gammel er du?
Jeg blir 11 år på onsdag :)

http://lilleeple

 
Karamella

Karamella

13 juni 2008 14:45

Midnattsola: Ja, det er kjempe morsomt og blogge! Tanten min er også allergisk mot katter.
Og jeg har også vært med i Penny-klubben, men jeg sluttet fordi det var bare bøkene, som jeg ville ha :)

http://lilleeple

 
Karamella

Karamella

13 juni 2008 14:47

Persilja: Hunden din er sikkert kjeeempe søt! :)Jeg elsker hunder, men jeg liker også katter, kaniner, hester, marsvin, hamster osv...

http://lilleeple

 
Tant Grön

Tant Grön

14 juni 2008 10:09

Vilka gulliga katter! Jag vill nog oxå ha en lite katt, eller hund kanske?

http://inredningpagar.bloggagratis.se

 
Karamella

Karamella

14 juni 2008 13:54

Tant Grön: Ja:)

http://lilleeple

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Karamella - 10 augusti 2008 11:35

Nå har det vært veldig lenge siden jeg har fått tid til og skrive et innlegg, men nå sitter jeg her :) Jeg får besøk om ikke så lenge, så jeg rekker ikke og skrive så langt! :) Jeg rekker heller ikke og ordne med bilder, men det kommer senere :)   Tu...

Av Karamella - 19 juli 2008 23:25

Jeg er ikke en drillpike, men jeg liker og drille forde. Denne drillstaven kjøpte jeg i Blackpool, og dit skal jeg i morgen. Kansje jeg for kjøpt en til?   ...

Av Karamella - 19 juli 2008 23:19

...utenlandske penger! Jeg har ikke så mange men jeg har noen. F.eks pence, penny, dinar, euro, svenske kroner, danske kroner osv.... PS: Når jeg var på ferie i Danmark en gang og handlet mat i en butikk som heter Føtex, skulle vi hente vogner og da ...

Av Karamella - 19 juli 2008 23:17

Denn katten lagde jeg da jeg gikk i 2. klasse! Nå skal jeg begynne i 6. trinn, så det er en stund siden nå, Men jeg fikk bare laget hodet.   ...

Av Karamella - 19 juli 2008 22:13

 I morgen drar vi til Blackpool! Jeg gleder meg skikkelig!!! Bestemor er engelsk, og bor i England, så vi skal besøke henne. Det er lenge siden jeg har sett henne. Dette er blackpool...     ...og Blackpool tower:          Blackpool Tower er 158 mete...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards