Direktlänk till inlägg 12 juni 2008

Lille My

Av Karamella - 12 juni 2008 16:28

Jeg har 2 katter, og den ene heter My.

Hun er en liten grå, hvit og litt svart katt.

Hun er blanding av perser og skogkatt.

Vi fikk henne da henne var 10 uker.

Men moren hennes fødet My og noen andre kattunger da henne var 7 måneder, og det for alt for tidlig.

Derfor drepte moren alle kattungene unntatt My.

Så derfor måtte My flytte fra moren, og over til et annet hjem, og der bodde det en hund! Derfor ble liksom hunden mammaen til My.

Så My hadde aldri lært seg og mjaue (hun piper bare), og noen ganger loggrer hun med halen.


Først trodde vi at My var en gutt, men så viste det seg at det var en jente, derfor skulle henne hete My.

Og navnet passer henne perfekt, fordi hun er en liten vimsete, rampete katt:) Hun har nesten aldri tid til kos, og leker mye.

Skulle tro hun hadde fått for mye sukker i seg :)

 
 
rosa

rosa

12 juni 2008 21:55

Sååå søt... Katter er så flotte dyr. Selvstendige og stolte!!

http://www.cafelatter.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Persilja

13 juni 2008 10:29

Hu vilken hemsk start för lilla My. Men också för kattmamman! Hon måste definitivt fått för mycket socker i sig så söt som hon är!!!
Nu har du verkligen gjort mig ännu mer sugen på katt! Det här var ju livsfarligt! ;D

 
Karamella

Karamella

13 juni 2008 14:50

Rosa: Jeg synes også at katter er kjempe søte :)

http://lilleeple

 
Karamella

Karamella

13 juni 2008 14:52

Persilja: Katter er søte :) Det er ikke rart du vil ha katt!

http://lilleeple

 
Yvonne

Yvonne

16 juni 2008 07:50

Åhhhh! Det sötaste jag sett på länge!
Tror verkligen ni älskar varandra du och MY!

http://trissemojs.bloggagratis.se

 
Karamella

Karamella

17 juni 2008 15:48

Yvonne: Ja, jeg er kjempe glad i My!

http://lilleeple

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Karamella - 10 augusti 2008 11:35

Nå har det vært veldig lenge siden jeg har fått tid til og skrive et innlegg, men nå sitter jeg her :) Jeg får besøk om ikke så lenge, så jeg rekker ikke og skrive så langt! :) Jeg rekker heller ikke og ordne med bilder, men det kommer senere :)   Tu...

Av Karamella - 19 juli 2008 23:25

Jeg er ikke en drillpike, men jeg liker og drille forde. Denne drillstaven kjøpte jeg i Blackpool, og dit skal jeg i morgen. Kansje jeg for kjøpt en til?   ...

Av Karamella - 19 juli 2008 23:19

...utenlandske penger! Jeg har ikke så mange men jeg har noen. F.eks pence, penny, dinar, euro, svenske kroner, danske kroner osv.... PS: Når jeg var på ferie i Danmark en gang og handlet mat i en butikk som heter Føtex, skulle vi hente vogner og da ...

Av Karamella - 19 juli 2008 23:17

Denn katten lagde jeg da jeg gikk i 2. klasse! Nå skal jeg begynne i 6. trinn, så det er en stund siden nå, Men jeg fikk bare laget hodet.   ...

Av Karamella - 19 juli 2008 22:13

 I morgen drar vi til Blackpool! Jeg gleder meg skikkelig!!! Bestemor er engelsk, og bor i England, så vi skal besøke henne. Det er lenge siden jeg har sett henne. Dette er blackpool...     ...og Blackpool tower:          Blackpool Tower er 158 mete...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards